من تا چهل روز شیر خودمو دادم،ولی دیدیم تمام زندگیم مختل شده و دارم اذیت میشم،فرم بدنم بهم ریخته بپد اعتماد به نفسم اومده بود پایین،و اینکه چون آدم بیرونی هستم برام سخت بود دوسم نداشتم کسی موقع شیردهی نگام کنه….برای همین تصمیم گرفتم حال خوب خودمو ترجیح بدم.
من خیلی برام دردناک بود یعنی با هر فشار جیغ میزدم و تا چند روز هر بار کلی فشار میدادم فقط یک قطره میومد دیگه ولش کردم
من دارم ولی کم میدمفقط موقع خواب حقیقتا حوصلمو نمیگیره ادم عصبی هستم تصمین گرفتم شیر خشک بدم سینمم یکیو میگیره فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.