بله
انگار اعلام کردند اجباری نیست بخاطر شرایط.....ولی واجب برا کلاس اولشون....من پسرم نیمه دومی میشه امسال پیش1میره نمینویسمش ولی پیش دو سال اینده حتما نینویسمش
آره پیش ۲ باید برن مثل پسر من
شوهرم پرسیده بود گفته بودن اجباری نیس
اره دخترمنم باید بره موندم بنویسم یا نه انلاین باشه به چه دردم میخوره
پیش دو اجباریه سال بعدم میرن اول
پیش 2 میشه
ولی اجباری نیست
اره میره پیش 2
آره پیش ۲
پیش دو میرن سال بعد میرن اول پسر منم شهریور ۱۴۰۰
اره باید بنویسیش منم دنبال مدرسمم اتفاقا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.