اره باید برن ن چرا نمونه بالاخره باید بره که برای مدرسه آماده بشه دیگه
بله اجباریه نرن ثبت نام مدرسه انجام نمیدن براش....اگه نرفت امسال سال بعد دوماه باید حتما بره فشرده یاد بگیره تا مدرک بدن بهش
اره چرا نشه
پسرمنم باید بره پیش دو ولی من نمیفرستم چون برا کلاس اول دگه خسته میشه
میترسم آنلاین بشه
الکی پول بدیم فقط
من از مدیر مدرسه بچم پرسیدم گفتم بکسال دیرتر کلاس اول هم مینویسم گفت مشگلی نداره
گفتن اجباری نیست ولی بهتره بزاری مهد تا بچه عادت کنه من مهد میزارم آخه پول الکی میگیرن
همش تعطیل هستن
دخترای منم نیمه اولی هستن و باید مهر برن پیش دبستانی
منم حس میکنم خیلی ریزن و همیشه استرس دارم ولی ان شاالله میفرستمشون برن توکل به خدا
اره پیش دو
خب ببین میشه سال دیگه بفرست با نیمه دومیا
همسایه ما پیش تو رو نفرستاد امسال میفرسته کلاس اول
والله بچه ها ما چسبیده بودن یه ما از ۳ سال مهد کذاشتیم
بله اجیاریه بفرس پیش ۲ رومهد از تابستون هم بفرس عاذت کنه
بچه های مام بچه ان دیگه بمونه تو خونه چیکار کنه بفرستش حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.