۴ پاسخ

سال دیگه پیش۲

امسال میره پیش یک که اجباری نیس ولی من پسرم و بردم که عادت کنه بره امسال پیش دبستانی
سال بعد باید بفرستیش پیش دبستانی که اجباریه

سلام سال بعدمهرماه

سلام نیمه دوم هستن دیگه انشالله سال بعد پیش ۲

سوال های مرتبط