خانما پسرم 2۱ تیر ۱۴٠٠ هس کی باید بره پیش دبستانی؟

۸ پاسخ

پسر من مردادی هست باید امسال بره یعنی

سلام عزیزم نیمه اولی های ۱۴۰۰ باید همین مهرماه برن پیش دبستانی...نیمه دومی ها سال دیگه میرن.....

بله اگر جنگ تمام شود

پسرمنم همسن پسرشماست،ازمهر قبل میرفت پیش ۱، از مهر اینده باید پیش ۲

باید بره دختر منم مرداد ۱۶ چهارصده باید بره نیمه اولین

مهر همین سال‌ 🩷

مهرامسال باید بره

پسر منم بهمن 1400 سوال منم هست

سوال های مرتبط