۳ پاسخ

منم دیشب همین طور شدم ولی حالت تهوع ندارم

علائم زایمانه برو زایشگاه چون حالت تهوع هم داری

اگر فاصله دردش منظمه برو زایشگاه

سوال های مرتبط