منی که نهم ماه زیر نظرش بودم و تموم کارایی که گفت رو به موقع و سر وقت انجام دادم و بچم تا الان عالی پیشرفت کرده یه خدا قوت به دکتر و خودم میگم
به شدت دکتر عالی هست
خوش اخلاق و جوان
منشی ماماش هم که اون خانم جوان هست به نظر من که عالیه
من زایمان گردم پیششون
مراقب هاشون عالی
زایمان عالی
دستشونم سبکه خیلی
دوستانی که انتقاد میکنن رو نمیتونم درک کنم اصلا 🙃
منم تا الان راضی بودم از دکتر خیلی وقت میذاره برا مریض و این ک تکی هم میبینه ب نظرم خیلی خوبه
نه اصلا به عنوان کسی ک دکترش بوده عوض کرده پیشنهاد نمیکنم عزیزم
من طبیعی بیمارستان عسگریه پیشش زایمان کردم اتاق ال دی ار گرفتم با ماما همراه دکتر فول ک شدم اومدن واقعا راضی بودم از خوش اخلاقی دکتر موقع زایمان از انرژی مثبتی ک میداد و دست سبکش واسه بخیه زدن اینقدر قشنگ بخیه زدن ک انگار ن انگار زایمان داشتم واسه مراقبتای بارداری اراول پیش خودشون بودم چون مشکل خاصی نداشتم روال طبیعی طی میکردیم خوب بودن ولی توی زایمان بیشتر رضایت داشتم تا مراقبتای مطب
عالیه
هم کارش هم اخلاقش بیسته
هم دستشون برای زایمان شبکه
من و همسرم که همیشه دعاش میکنیم
شما پیش دکتر طالبی میرید؟
مامانا من هفته ۳۱ هستم میخام دکترمو عوض کنم دکتر طالبی قبولم میکنه چون هفتم بالاس؟؟؟؟؟؟
من بچه اولم رو پیشش سزارین کردم خیلی راضی بودم الانم بچم و میخوام برم پیش خودش برای زایمان دوباره دستش سبکه و فوق العاده صبور و مهربونه
من تا الان ازش راضی بودم
برای مراقبت های پیش از بارداری توصیه نمیکنم چون فوق العاده مطبش شلوغه و آدم کلافه میشه ماما و منشی یکی هستن واسه همین خیلی وقت نمیزاره
میتونی آخرای بارداری بری پیشش.
ولی برای زایمان طبیعی به شرط اینکه ماما همراه بگیری اونم بخاطر اینکه زیرمیزی نمیگیره خوبه
بله بله
عزیزم یه گروه زدم برای مامانای اصفهانی هم هفته خودمون توی بله دوست داشتی بیا ایدی زیرو بفرست توی پیویکسی وبزن روش
@mamanaesf
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.