خانما من زایمان دوممه سیسمونی یادم رفته چیا بگیرم چیا نگیرم 😂😂😂😂ک

۸ پاسخ

چیز هایی که ماه های اول نیاز داری مثلا دو دست لباس و شیشه شیر وشامپو و حوله بخر
بقیش رو بزار همون روزی که لازم داری

منم بچه دوممه جنسیتش مثل اولی لباس زیاد نمیخوام بگیرم فقط بیرونی خوشگل ، ولی وسایل دیگه رو دارم میگیرم با اینکه دخترم داره میتونم استفاده کنم ولی باز یه سریا رو دارم میگیرم دوست دارم نو باشه

من که هر چی خوشم بیاد میخرم

من از قبلیه دارم چیزی نمیخرم فقط دو دست لباس بیمارستانی گرفتم جنسیت جفتشونم پسرن راحت بودم اما اگر دختر بود باید همه چیز میخریدم پتو ،لباس ،...

حالا من شکم اوله زیاد با بچه ها خوب نبودم ولی میدونم چیا بگیرم تجربه نگهداری نینی هم دارم😂

من با اینکه جنسیت فرق میکنه ولی برای بچه اولم لباس سفید میخریدم یا سبز و زرد . کم و بیش برای دخترم صورتی خریدم‌.
جوری خریدم که الان این یکی هم میتونه بپوشه‌
شاید دو سه دست براش خریدم دو سه دستم بیرونی‌‌. پتو دورپیچ و شیشه و پستونک با قاشق غذا. کلا ملزومات بهداشتی بجز شامپو و روغن و اینا چون دخترم داره

توی قسمت ابزار گهواره بخش سیسمونی لیست داره

جنسیت فرق میکنه ؟

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری