۵ پاسخ

من دیشب دخترمو بردم دکتر میخواستم اینو سوال کنم یادم رفت😐
الان تاپیکتو دیدم یادم اومد🤦‍♀️

با غذا یعنی بعد غذا میتونی بدیپ

میتونی بهش اب بدی دیگه هوا هم کم کم گرم میشه

من ۳ ماهگی پسرم دکتر گفت آب ولرم بهش بدم

من پنج روز پیش دخترم چکاپ بردم پیش دکترش گفت از۴میشه داد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وآوینا مامان امیرعلی وآوینا ۲ سالگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی