۲ پاسخ

بچه منم همینه یکی میگه رفلکس یکی میگه جهش رشدیه
موندم بخدا

بهش میگن جهش رشدی انگار .پسرم منم بد شیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی