آزمایش چهارگانه ی غربالگری دومه، که بهش میگن کواد مارکر، من ۱۵ هفته دادم، اگه اینو دادی دیگه همون بوده
اینا رو باید ۱۶ هفته بری.
گفت کی انجام بدی؟؟
با سونو ان تی برو انجام بده
هزینه ش قبل عید ۱۲۰۰ سونو بود ..۲۴۰۰ هم آزمایشش ..البته ازاد رفتم من ...
آزمایش غربالگری دوم ..میری سونو بعد با سونو میری آزمایشگاه ..بیلیروبین آلفاتروپین بتا ...اینا هم یه مدل اختلالات کروزومی هست به جز انتی اول
فقط آخری شو فهمیدم بتا 🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.