خانما این ازمایش چیه دکتر برام نوشته

تصویر
۵ پاسخ

آزمایش چهارگانه ی غربالگری دومه، که بهش میگن کواد مارکر، من ۱۵ هفته دادم، اگه اینو دادی دیگه همون بوده

اینا رو باید ۱۶ هفته بری.
گفت کی انجام‌ بدی؟؟
با سونو ان‌ تی برو انجام بده

هزینه ش قبل عید ۱۲۰۰ سونو بود ..۲۴۰۰ هم آزمایشش ..البته ازاد رفتم من ...

آزمایش غربالگری دوم ..میری سونو بعد با سونو میری آزمایشگاه ..بیلیروبین آلفاتروپین بتا ...اینا هم یه مدل اختلالات کروزومی هست به جز انتی اول

فقط آخری شو فهمیدم بتا 🤭

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری