خانما این چه آزمایش که دکتر برام نوشته ۲۲ برج ۱۰

تصویر
۴ پاسخ

روعکس که بزنید بچرخونید طرف چپ معلوم میشه

حساب کردم‌میشه ۲۱ هفته دیر نمیشه واسه انومالی

من چه میدونم والا برام نوشته ۲۲ برج ده داخل ۱۹ هفته میشه برم بعدم سونو انومالی زده ۴ برج یازده چرا اینقدر دیر نوشته برام‌میشم‌ ۲۲ هفته یا ۲۳ هفته که

😂😂😂
فکنم ببری داروخونه دو بسته مسکن بهت بده
بقیشم بگه برو حلال احمر ما نداریم
این چه خطیه اخه

سوال های مرتبط

مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری