خانما چرا همش شکم من سرده خیلی نگرانم میگن بخاطر کم خونی

۳ پاسخ

نگران نباش واسه منم هم موقع بچه اولم یخ بود همش هم الان

منم هروقت شکممو دست میزنم سرده

میگن اگه بچت دختر باشه شکمت سرده
راست و دروغشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری