۷ پاسخ

برا من ۳۸ هفته و سه روز وقت داده

معمولا ۳۸

من برای ۳۹ هفته و ۴ روز دادن نامه رو، گفتن زودتر برنمیداریم که بچه کامل کامل باشه

من هنوز نداده گفت ۳۰ام برو سنو آخر بده از رو سنو میگم بهت

از ۳۴ میدن گلم تاریخ و نامه

دقیق نداره بستگی به شرایط هر فرد داره

بستگی به شرایط و وزن بچه داره عزیزم
از ۳۶ هفته نامشو میدن ک هر وقت دردت گرفت سزارین کنن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🥰💖🧿 مامان پرنسس🥰💖🧿 ۱۳ ماهگی