منم بستری شدم دعا کنید بچم سالم بیاد بغلم

تصویر
۲۲ پاسخ

ب سلامتی بغلش کنی واسه منم دعا کن

بسلامتی عزیزممممممم😍

انشالله بسلامتی🌹

انشالله که به سلامتی زایمان کنی نی نی قشنگتو بغل کنی زایمان راحتی داشته باشی

الهی به دل خوش .زایمان راحت و سبک .به ی چشم به هم زدنی میگذره و بچت رو بغل میگیری.ذوق دیدن بچه دگ دردی برا آدم نمیزاره

عزیزم ابهر بیمارستان خصوصی داره؟؟؟

الهی امین عزیزم

انشالله عزیزمپ

به سلامتی جانم

انشالله صحیح و سالم بغلش کنی گلم
کدوم‌بيمارستان رفتی؟

ایشالا سالم و سلامت دو تا تون بیاید خونه

ایشاله بسلامتی عزیزم ایشاله صحیح و سالم برگردین خونه بادل خوش

انشاءالله عزیزم برای منم دعا کن

به سلامتی بغلش کنی و با دل خوش برین خونه 😍

انشالله ب سلامتی ❤️

دقیق چند هفته بودی؟

انشا.... عزیزم چشمت روشن بشه با دیدن بچه سالم وگلت نگران نباش براهمه دعاکن

انشالله به سلامتی دنیا بیاد برای منم دعا کن دردم بگیره

الهی به سلامتی و دل خوش بغلش کنی عزیزم. قدمش براتون مبارک و پرخیرو برکت باشه ان شاالله 🙏🏻❤❤❤

انشاالله به سلامتی و راحتی زایمان کنی برای ماهم دعاکن

الهی ک هم خودت و نی نی خوشگل صیحیح و سالم ب دنیا بیاد و مرخص شی🙏🏻

عزیزم الهی ک بسلامتی زایمان کنی برای منم دعا کن

سوال های مرتبط