بچه ها شماهم ب صبحانه علاقه ندارن؟🥲

۱۲ پاسخ

آره متنفره

فقط تخم مرغ میخوره🥲
از تخم مرغ بدم میاد هرروز صبح به روش های مختلف درست میکنم می‌خوره

فقط ارده شیره یا نون پنیر گردو میخوره خیلی دوست دارم اوتمیل و فرنی و .. هم بخوره ولی اصلاااا

دختر من صبحونه رو بهتر از وعده های دیگ میخوره

بهترین وعده ای که میخوره صبحانه اتفاقا

اصلاااا ینی ب زور میدم
باید فرنی باشه یا تلیت چای با فطیر😐😐

کلا هیچ وعده غذایی دوست نداره میوه اونم توت فرنگی یکی دوتا باذوق میخوره

پسر من قبلا میخورد الان خیلی کم

دختر من برعکس عاشق صبحونه اس ناهار نمیخوره

پسر من ساعت دوازده هم بیدار بشه باید صبحانه بخوره

اصلا علاقه نداره به زور میدمش

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱۶ ماهگی