ببین شلیداون مدقع ک رفتی ۴ هفته بودی الان ۶ هفته ای عجول نباش صبرداشته باش من رفتم پیشم ماما گفتم ۲۸ اخرین پریدیمه ۱۵ لقاهم گرفته گعت بیشتر ادما اخرا ماه لقاحشون میگیره عجول نباش
عزیزم دقیقا چندهفته رفتی
بیا تاپیکای منو ببین منم ۴ تا سقط داشتم درمانشو راهشو گفتم
تاپیکای منوببین ولی بنظرم براتوجای امیدهس🥲
منم عزیزم تو همین وضعیتم
دکتر سونو چیزی بهت نگفت
امیدواری نداد؟؟
فولیک اسید ویتامین دی خرما اینا بخور
من خودم ی دونه سقط کردم الان سر این ۹ هفته رفتم برا قلبش ماشالله میزد
توهم بخودت برس تا ۹ هفته برو سونو سونو دقیق میگه هفته رو برنامه هارو ول کن
الان ۶هفته ای شیر ی لیوان صبح بخور با ۴تا خرما
شب موقع خواب ی لیوان شیر دوباره با ۵تا خرما
سبزیجات کنار غذاهات مصرف کن
عدسی زیاد بخور
خوراک لوبیا بخور
میوه
فولیک اسید هرروز ی عدد مصرف کن
استراحت کن کار سنگین نکن بعد اگه قلبش نزد هرچی خاستی بیا ب من بگو
خب تو ۶هفته چجوری انتظار داری قلب بزنه تازه ۶ تا ۸ تشکیل میشه قلب ممکنه تا ۹ هفته هم برسه ب جا ناامیدی برو چیزایی ک تقویت قلبه جنین رو اثر داره بخور مثل شیر و خرما و سبزیجات تازه میوه
یه هفته دیگه سونو رو تکرار کن
شاید اون موقع اشتباه کرده سونو نتونسته ضربان قلب رو تشخیص بده .
وقتی نوشته یه هفته دیگه بیا یعنی هنوز جای امید هست
هو ۵ هفته فقط ساک هست
۱ هفته بعد دوباره برو
زوده هنوز
اوخی عزیزم🥺💔متاسفم واقعا
خیلی سخته میدونم
برو مرکز سقط های مکرر
عزیزم سونو کاملا نرماله قلب معمولا هفته ۸ وسطا تشکیل میشه
اگر لک و خونریزی نداری ۱۵ روز دیگه برو دوهفته بعد
کار سنگین انجام نده پله بالا پایین نکن
عزیزم شاید هنوز وقت باشه برا تشکیل قلب
واژینال رفتی؟ لکه بینی هم داری؟
گلممنمحساب کردم ۷ هفته بودم رفتم سونو گفت ۵ هفته ای و ضربان قلب نداره دو هفته دیگرفتم قلبشم تشکیل شده بود
عزیزم زود امیدتو از دست نده دو هفته دیگه تکرار کن دوبارع
تا ۹ هفته وقت هست
خیلی سخته من تجربه شو داشتم خدا جاشو برات سبز کنه😞
هنوزم وقت هست عزیزم برای تشکیل قلب
تا ۹ هفته وقت داری
خوبه که
دو هفته دیگه ضربانش زیاد میشه
الان خیلی کوچولو قابل شنیدن نبوده♥️🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.