اینم بتا تایپنک قبلیم سونو

تصویر
۱۵ پاسخ

بتای من ۱۶بود انتظارم بالا بود از مردم بالای هزاره 🥲

عزیزم من ماه قیل اینکه باردار بشم تاخیر داشتم.بی بی چک هامم هاله داشت.بعد خونریزی م شروع شد تو موقع خونریزی بی بی چک م پر رنگ + شد رفتم بتا دادم گفت مشخص نیست باید تکرار بشه.دو روز بعد رفتم منفی بود.بعد ماه بعدش اقدام کردم الان باردارم
ان شاألله برای تو هرچی خیره پیش بیاد

چند روز دیگه باید تکرارش کنی

انشالله خیره ❤️

دوشنبه حتما حتما دوباره بتا بده اگه آمد پایین سقط شده اگه رفته بالا بارداری سالمه استرس نگیر ک همین استرس سمه برات کار سنگین هم نکن فقط استراحت

مباررررررک جیگرجان 😘😍

من با بتای ۲۷۰۰سونو دادم ساک رو نشون نداد

باید یه هفته دیگه بتا بدی اگه روندرشد خوب بود دکتر سونو مینویسه هر۴۸ ساعت باید حداقل ۲ برابر بشه

چند هفته ای؟

بتا اولت چند بوده

عزیزم بتا باید هزار به بالا باشه که ساک دیده بشه

بتای اولت چند بود؟

خب با بتا ۱۸۳ سونو نبتید میرفتی حداقل باید ۱۵۰۰ بشه بعد بری

عزیزم تاپیکاتو دیدم حداقل باید بتات ۱۵۰۰ باشه که ساک بارداری نشون بده.

مبارکه 😍
برا منم کلی دعا کن

سوال های مرتبط

minooo minooo قصد بارداری
مامان Kiyana Joon مامان Kiyana Joon ۱۷ ماهگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عرشیا و آرشام مامان عرشیا و آرشام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان پسته🥰🤰🏼 مامان پسته🥰🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری