۴ پاسخ

منظورت ظریف کاری و ایناست؟؟؟ ببین اگه امادست و میتونی بشینی توش فقط برررو، رهن و اجااااره وحشتنااااکه

ماهم همینجوراینقدوام گرفتیم که دیگه پول براخوردخوراک ودوادرمونمون نیست خیلی سخته من تواین شن همه ماهم سفیدسفیدشدازغصه اینکه خونه ندارم پول نداریم مریضم هستم شوهرمم کارگره

ماهم هرسال هرچی کار میکنیم میدیم به اجاره و خرج خونه کار درست و حسابی هم نیس

مبارک باشه..
بلاخره ساخته میشه..
ماهم ۶ ساله داریم یه آپارتمان کوچک می‌سازیم...
کابینت میشه ۶۰۰ میلیون..نداریم فعلا هزینه کنیم

سوال های مرتبط