معذرت میخوام من یه تایپینگ ازتون دیدم مال یک سال پیشه وزن دخترتون هفتو خورده ای بوده الان چنده؟منم با وزن دخترم درگیرم
سیامک شیوا
وای مند تبریز د بیدا دوزملی اوشاخ دحتتری اختارام گندم تالاسمی سی ده وار لاب بتر
نمیدونم واسه وزن دکتر نرفتم
ولی میترا آقاخانی رو داداشم میبره پسرشو راضیه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.