۸ پاسخ

نمیدونم چ فکری میکنین روز ۶ بی بی میزنین و به خودتون استرس میدین
خب خواهر دکتر میگه روز ۱۴ ازمایش بده
ینی حتی بی بی چک هم بهش اعتمادی نیس...
چطور نمیتونی تا روز ۱۴ صبر کنی و بیخیال باشی
من اصلا بی بی نزدم ک استرس بگیرم با وجود اینکه لکه بینی داشتم
شما هم ارامش خودتو حفظ کن استراحت کن داروهات ب موقع مصرف کن تا جنین لانه گزینی کنه
بعد برو ازمایش میبینی مثبته
الان هیچ اتفاقی توی ۶ روز نیفتاده ک توقع بی بی مثبت داری

چ انتظاری داری روز ۶ بی بی چک مثبت ببینی 💔میدونم سخته اما باید تا روز ۱۳ حداقل صبر کنی مثبت میشی

منم روز پنج زدم منفی بود

اخه روز ششم چیزی نشون نمیده عزیزم
امیدتو از دست نده
انشالله مثبتی

انشالله که مثبت میشه عزیزم منم الان روز هشتم انتقالم هست دل تو دلم نیست تست کنم ولی میترسم

خیلی زود نزدی؟؟؟؟ اخه روز ۶

زود بوده منم روز ده زدم به نظرم منفیه

زود زدي عزيزم
مثبتي ايشالله♥️

سوال های مرتبط

مامان الماس 💎 منی مامان الماس 💎 منی ۲ سالگی
مامان میرقند مامان میرقند قصد بارداری
مامان نازگلی و🩷🩵 مامان نازگلی و🩷🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الماس 💎 منی مامان الماس 💎 منی ۲ سالگی