منم ۵روز گذشته ، بهداشت میگه واکسن نداریم منتظریم تا بیاد😐
دخترم سرما خورده بود واکسن 6ماهگی و دکترش گفت 4روز بعد از اینکه دیگه سرفه نکرد بزن، تقریبا ده روزی از موعدش گذشت زدیم
ده روز
۱۰ روز تا۲ماه
واکسن ۱۲ماهگیش سرماخورد بعد یه ماه زدم
واکسن ۴ماهگیش زد یدونش نبود بعد دوماه زنگ زدن اوردن زد
درکل مشکلی نداره همون تایمش بزن چرا عقب بندازی
سرما داره ولی نزن بدتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.