من دخترم با وزن 2500 هفته 36ب دنیا اومد دستگاه نرفت
از ۳۴دستگاه نمیره.
احتمالش کمه
نه هفته تون خوبه، دستگاه نمیره
دستگاه رفتن ۹۰ درصد بخاطر ریه اس
بتامتازون زده باشی احتمالش خیلیییییی کمه
فکرنکنم
منم دخترم با وزن ۲۶۰۰ ب دنیا اومد دستگاه نرفت
عه منم همه هفته خودتم.از کجا فهمیدی وزنش نرمالش ۲کیلو ۹۰۰هست تو هفته ما
من دخترم ۴۰هفته تموم باوزن ۲۴۰۰بدنیا اوردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت با اینکه تا ۱ساعت قبل دکترا میگفتن اگه دستگاه رفت بدون مشکل ازمانیست
من دقیقا همین هفته زایمان کردم ولی وزن بچم3 بود دستگاه هم نرفت زردی هم نداشت
الان داری زایمان میکنی؟
نه گلم نگران نباش من 35 هفته و 6 روز دنیا اومد با وزن 2100 خداشکر دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.