شربت اد یا دلدردی نوزاد تو یخچال میزارید یا تو اتاق

۵ پاسخ

من تو اتاق میذارم بیشتر وقتا هم تو کیفشه چون همش اینور اونورم

تو محیط خونه خوبه نیازی به یخچال نیست

یخچال

قبل اردیبهشت تو اتاق بعد اردیبهشت تو یخچال چون هوا گرمه
قبل از اینکه بهش قطره بدم یه پنج دقیقه تا ده دقیقه میزارم تو دمای اتاق بمونه بعد میدم بهش

من تو اتاق میزارم چون گذاشتم یخچال دیدم خیلی سرد میشع ترسیدم بچه سرما بخوره

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی