من تو اتاق میذارم بیشتر وقتا هم تو کیفشه چون همش اینور اونورم
تو محیط خونه خوبه نیازی به یخچال نیست
یخچال
قبل اردیبهشت تو اتاق بعد اردیبهشت تو یخچال چون هوا گرمه
قبل از اینکه بهش قطره بدم یه پنج دقیقه تا ده دقیقه میزارم تو دمای اتاق بمونه بعد میدم بهش
من تو اتاق میزارم چون گذاشتم یخچال دیدم خیلی سرد میشع ترسیدم بچه سرما بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.