سنو انجام دادم خوبه

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبه سونوتون فقط هماتوم داری برو دکتر بهت شیاف بده.
علایمتون چیه الان

عالیه فقط هماتوم داری باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته هجدهم بارداری
مامان مامان کیهان💙 مامان مامان کیهان💙 ۲ ماهگی
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری