ب من ک گفته بود دو هفته استراحت مطلق بعد اونم نسبی.. فرنگی استفاده کن.پله بالا پایین نکن.سعی کن خیلی نشینی و یا سرپا باشی
عزیزم انتی بیوتیکت رو حتما حتما دقیق بخور. سه روز تحرکت خییییلی کم باشه بعد اونم خیلی مراقبت کن مدام دراز بکش خیلی سرپا نمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.