مراقبت های بعد سرکلاژ چیه

۲ پاسخ

ب من ک گفته بود دو هفته استراحت مطلق بعد اونم نسبی.. فرنگی استفاده کن.پله بالا پایین نکن.سعی کن خیلی نشینی و یا سرپا باشی

عزیزم انتی بیوتیکت رو حتما حتما دقیق بخور. سه روز تحرکت خییییلی کم باشه بعد اونم خیلی مراقبت کن مدام دراز بکش خیلی سرپا نمون

سوال های مرتبط

مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری