سلام مامانا حالتون خوبه روبراهین

۷ پاسخ

بی اعصاب تنها

نه خسته سردرد بی حال گرسنه بی جون

آخرش رفت تو بغل ابجیش اروم شد🥲

بد نیستم حساسیت دخترم باز عود کرده

من نه .نمیدونم این بچه چطورش شده از دیشب جیگر خون کرده رو اعصابه🥲

درد ها مگه امون میده آدم نفس بکشه

ای بد نیستیم

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۵ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۴ ماهگی
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی ۶ ماهگی