۷ پاسخ

واسه من هی داره بیشتر میشه 🥲

اره عزیزم منن اینجوریم حالت تهوع ندارم دلی خیلی گشنم بشه این حالت بهم دست میده

خداروشکر کاش مال منم قطع بشه🥲

منم همینجوریم دو روزه تهوعم خیلی بهتر شده

آره عزیزم

آره دیگه ویارت کم کم میره

اره کم کم قطع میشه

سوال های مرتبط