سلام کسی اینجا زایمان بدون درد انجام داده؟ چطور بوده؟

۱ پاسخ

من اپیدورال کردم درد نداشتم اصلافقط بعدش رعایت نکردم سردرد وحشتناک گرفتم

سوال های مرتبط