۷ پاسخ

منم تو کریر نزاشتم حس میکنم به کمرش فشار میومد نمیدونم استفادم نشد

به درد من نخورد اصلا

منم کریر عصای دستمه

پسر من الان تو کریر خوابیده بهتراز گهواره دوسش داره ولی شب میذارم گهواره

دقیقا منم دست راستمه

اره دقیقا برا منم
چون راهمم دوره میزارم توش هم بچه راحته هم من
راحت هم پوشکش عوض میشه

من هنوزم برای نیلا تو ماشین از کریر استفاده میکنم .
تا ۲۰ روز تو کریر می‌خوابید.

سوال های مرتبط