من دوتا زایمان داشتم هردوتاش پیش همین دکتر بخیه تمیزی میزنه ولی من سر این بارداریم زیر نظر یه دکتر دیگه بودم فقط برا نوبت زایمان اومدم جای ایشون سنوها درست نگاه نکردن و نفهمیدن رشد بچه کمه و تاریخ دادن یک هفته پسرم بستری بود میگفتن نارس هست و ریه کامل نشده
اره عزیزم دکتر من بودن
دکتر خوبیه
مامان پناه تو دوستام باهاش طبیعی زایمان کرد همون شب قبل سزارین من میگفت خوب بوده
منم هفته قبل زایمانم رفتم پیشش چون دکتریکه تحت نظرش بودم زیاد زیر میزی میگرفت کلا بخوام بگم خوبه من سزارین شدم پیشش بخیمم نصف خودش زد نصف دیگشو داد دستیارش چون یکی دیگ درد زایمانش گرفته بود تا جاییکه خودش زده خوبه بقیش یکم ناجور شده دکتر بدی نیست درکل یکم آهسته صحبت میکنه و اینکه برا طبیعی یخورده اره عصبیه
جاریم بیمارستان امام حسین بوده چند سال پیش و اصلا راضی نبود تعریف میکرد دکتره بهش بد و بیراه میگفته که خفه شو جیغ نزن ....
عزیزم دکتر من بودن روز زایمانمم اومدن بالاسرم عااااالی بود بخیه هم فوق العاده زد
آبجی من قبلا زیر نظر همون بود از اول تا آخر بعدم رفت بیمارستان امام حسین زایمان کرد خوده دکتر اومد بالا سرش خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.