خانوما بچم سرماخورده تبم داره ببرمش حموم

۵ پاسخ

بله ببر ولی گرم بگیرش با اب گرم حمومش کن حموم خودش باعث خوب شدن بچه میشه داروهاشو ب موقعه بده ازیترمایسین بده
استا هم بده خوب میشه گلم

نه بدترمیشه طفلی

نه نبر
من پسرم مریض بود دکترش گفت تا خوب نشده حمامش نکن

نه اگه تب داره نبر

نه دیگه بدتر میشه

سوال های مرتبط