ب نطرم نده طبعش سرده و یمقدارم نفاخ هست. فکر نکنم خاصیت آنچنانی هم داشته باشه. مزه هم که نداره بچه ها دوس ندارن
اره دادم ولی از۹
خیار سردیه دلدرد میشه من نمیدم بهش
من رنده زدم خورد دوس داشت
من تا هالا نه گوجه ون خیار دادم فقط هندونه وموز سیب دادم
اره بده من دادم تو میوه خوریش خوشش نیومد نخوردش دکتر به من گفت دیگه اکثر میوها مجازه
دکتر گف از ۶ ماهگی میشه داد ولی من تا حالا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.