سلام میشه بگید پیش کدوم دکتر رفتین جواب گرفتین چه دارویی مصرف کردید
ی چیز بگم خنده داره خیلی بنظرم سرکلاژ ترسناک نشدم ولی اسمش و احساسش برام ترسناک الهی ب راحتی زایمان کنی و سالم بیاد بغلت
من بعد دو هفته سونو واژینال دادم
من ۸ روز بعدش رفتم
معاینه خاصی نکرد
فقط ازم از درد و لکه بینی پرسید
با گفت دراز بکش ی مقدار اروم رو شکمم فشار داد خیلی اروم همین
دکتر من که یک ماه بعدش ویزیت کرد
اره منم ۱۰ روز بعد رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.