۶ پاسخ

سلام میشه بگید پیش کدوم دکتر رفتین جواب گرفتین چه دارویی مصرف کردید

ی چیز بگم خنده داره خیلی بنظرم سرکلاژ ترسناک نشدم ولی اسمش و احساسش برام ترسناک الهی ب راحتی زایمان کنی و سالم بیاد بغلت

من بعد دو هفته سونو واژینال دادم

من ۸ روز بعدش رفتم
معاینه خاصی نکرد
فقط ازم از درد و لکه بینی پرسید
با گفت دراز بکش ی مقدار اروم رو شکمم فشار داد خیلی اروم همین

دکتر من که یک ماه بعدش ویزیت کرد

اره منم ۱۰ روز بعد رفتم

سوال های مرتبط