خوبه ولی آزمایش اسپرم فقط مراکز ناباروری باید داده بشه ن آزمایشگاه معمولی چون رنجشون اشتباهه
حجم نمونه چرا اینقدر کم بوده؟
فاصله رعایت نکردید برای آزمایش؟
وضعش بطور کلی خوبه،دکتر چندتا مکمل ساده میده بهتر هم میشه
از نرمال یکم پایین تره باید دارو بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.