۳ پاسخ

خوبه ولی آزمایش اسپرم فقط مراکز ناباروری باید داده بشه ن آزمایشگاه معمولی چون رنجشون اشتباهه

حجم نمونه چرا اینقدر کم بوده؟
فاصله رعایت نکردید برای آزمایش؟
وضعش بطور کلی خوبه،دکتر چندتا مکمل ساده میده بهتر هم میشه

از نرمال یکم پایین تره باید دارو بگیره

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان h.h مامان h.h هفته نهم بارداری