۴ پاسخ

من🙋🏻‍♀️
چون قرارسوم پری برم دکتر داروجدیدبده😮‍💨

من اعصابم خورده نمیاد یا این وری بشم یااون وری

من منتظر لنتی ام نمیاد😭😭

من اصلا خوشحال نیستم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد