بنظرتون قرص شیر افزا بهتره یا قطره؟

۵ پاسخ

من قطره داشتم خوب بود

خیلی بد طعم😢

قرص بهتر بود واسه من

قرص ب

من قطره داشتم تأثیر نداشت ولی قرصه خوب بود برام

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی