۷ پاسخ

من کوچیک ک بودم یکسره درگیر انگل بودم هر کاری بگید خانوادم کردن ی مدت خوب بودم باز پیش میومد ی دکتر دستش درد نکنه خدا بهش سلامتی بده گف روزی ی قاشق عرق بدید بخوره اب رو اتیشه باورت نمیشه چن بار خوردم رد شد رف

عزیزم ترشی سیر یا خود سیر تو غذاش بریز معجزه میکنه باورکن

سلام فقط قرص اونم همه ی اعضای خانواده باید بخورن البته بعضی از انگلا رو هم فقط به خود فرد انتی بیوتیک میدن باید حتما ببری دکتر که تشخیص بده چه دارویی مصرف بشه

یکم نفت بریز توی نافش تمام انگل‌ها از بین میرن چند دقیقه هم بزار بمونه . فقط سرما نخورده باشه وقتی نفت میریزی

سلام مامان رایان خوبی خواهر اگه آنلاین هستی یه سوال دارم اگه تجربه اش داری بهم‌بگی ممنونم‌

عزیزم میشه بگی از کجا متوجه شدی انگل داره؟

سلام غیر اون بقیه ی اعصاب خانواده ام باید قرص بخورن وگرنه فایده نداره

سوال های مرتبط