زینک و مولتی ویتامین رفلاکسو تشدید میکنه
رفلاکسی ها فقط آد میخورن اونم فقط با طعم موز یا بی اسانس
خیلی زوده ک ازالان زینک بدی
من به سلین هم میدم دکترش تجویز کرده،چون اسهال شده بود از وقتی میخوره کلا اسهالش برطرف شد
زینک برا پسرم صبح وشب نوشت ۳سی سی.
میگن براچی خوبه؟
سلام عزیزم خوبی میگم میای تو گروهم تو روبیکا برا مادرانه عالیه
@Bleadri
خاستی بیاین بهم پیام بدین تو روبیکا ب این ایدی👆🏾 تا لينک رو بفرستم
نه من میدم بش گوارشش مشکلی نداره
ازاین دکتر به پسرم داد من بهش ندادم یبوست گرفت
برای چیه ؟برای وزن گیری میده دکتر زینک ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.