۱۳ پاسخ

من دورپیچ گرفتم
پتو گلبافت نازک
۱۹ تیکمم پتو نخی داره

من یدونه روانداز تابستونه موسلین گرفتم،دورپیچش یه رو کتان نخ و یه رو پیکه هستش،روی ست تشک هم پتو داره که داخلش تدی گرمه تا ۴ سالگیش،بعد اونم که تخت نوجوان داره

یه پتو کلفت گلبافت و یه دورپیج بستشه

من یکی همراه با سرویس خوابش هست یه چهارفصل گرفتم ،یکیم توش پشمالوعه و بیرونش بافت

من یدونه روانداز نرم نازک کوچولو برای ماه اول
ی ست تو گهوارش پتو دشک و بالش برای تو خونه
ی دورپیچ نرمالو برای زمستونش بیرون
اینا برای کوچیکی
دیگه یدونه نوجوان گلبافت گرفتم

منم مرداد به دنیا میاد یه دورپیچ مخمل نازک و یه دورپیچ بافت گرفتم
برای زمستون تو خونه هم گلبافت خریدم

از این مدل بافتا دور پیچ

مامانم دو تا نازک خرید یدونه مخمل خرید یدونه یافت داخل خز دار یدونه هم پتو گلبافت
بچم شهریور به دنیا میاد

من ی دونه دورپیج نازک خریدم ی دونه هم پتو بافت داخل خز
دخمل منم مردادی هست
شما چند مرداد؟

یدونه نوزادی یدونه هم نوجوانی کافیه

من هم گلباف فانتزی خریدم هم از این کلاه دارا

من خودم نازکشو خریدم
مامانم گلباف
مادرشوهرم از بافتا

گلبافت بگیر برا زمستون

سوال های مرتبط