پسرمنم ۱۹تیره
منم تاریخم بیست تیره
دورپیچ ست بیمارستانیش که هست
دورپیچ نخی موسلین ساده برای تابستون
دورپیچ پتو خز دار برای بیرون و پاییز به بعد
پتو گلبافت برای تو خونه
من همینرو فقط گرفتم
نی نی منم ۱۷ تیر به دنیا میاد
کافیہ من بہستر نخریدم پنج روز از تو جلو ترم
من بچم مرداد بدنیا میاد پتو دورپیچ نگرفتم فقط همون ست بیمارستانی داره لازم که باز پتو بگیرم نازک؟
یه تشک نرم و لطیف که بهتره دست دوز باشه هم کفایت میکنه احساسی خرید نکن گلم تو این گرونی مخصوصا .تا بیاد بزرگ بشه و بریم تو فصل پاییز هم که چهار پنج ماهش شده و لباس گرم و کاپشن میپوشونی نیاز به دورپیچ نیست
تشکای بازاری خیلی کوچیک ان تونستی یکی از این دست دوزا سایز بزرگترکه ملافه ای ان بده بدوزن دورپیچ هم هوا گرمه تو تیرماه خوبه کافیه
دو تا دورپیچ لازمه کلا یکی نازک برا فصل گرم یکی ضخیم برا وقتایی که هوا سرده
چه خبره این همه دورپیچ 😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.