۲ پاسخ

کلا بهداشت فقط ساعت اداری باز هست. باید همون ساعت اداری ببری

بله قبل ساعت ۱۰ ، روز ۳ تا ۵ روزگی ، قبلش کامل شیر بخوره

سوال های مرتبط

مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی