من ۲۸هفتگی دو دوز زدم .سه دوز سه دوز
بله عزیزم منم ۶ تا زدم هفته ۲۸ بودم خطر زایمان زودرس داشتم و بستری بودم
من خیلی دوس دارم بزنم که خیالم راحت باشه اگر زود به دنیا اومد ریه هاش اوکیه ولی دکترم میگه نه نیازی نیست
من ۲۸ هفته ۶ تا زدم دوباره ۳۳ هفته سه تا زدم.
من قراره فرداپس فردابزنم
من ۲۹هفته ۶تا زدم
من دیروز زدم
ازهفته چندم زدین بعدش استراحت مطلق شدین یا نه
سلام نیاز نیست همه بزنن من چون ارژانسی بستری شده بودم برای رایما ۲۸هفته زدم
اره من زدم ۶تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.