سلام اینجا کسی امپول ریه زده واینک از هفته چندم این امپول زدین

۱۰ پاسخ

من ۲۸هفتگی دو دوز زدم .سه دوز سه دوز

بله عزیزم منم ۶ تا زدم هفته ۲۸ بودم خطر زایمان زودرس داشتم و بستری بودم

من خیلی دوس دارم بزنم که خیالم راحت باشه اگر زود به دنیا اومد ریه هاش اوکیه ولی دکترم میگه نه نیازی نیست

من ۲۸ هفته ۶ تا زدم دوباره ۳۳ هفته سه تا زدم.

من قراره فرداپس فردابزنم

من ۲۹هفته ۶تا زدم

من دیروز زدم

ازهفته چندم زدین بعدش استراحت مطلق شدین یا نه

سلام نیاز نیست همه بزنن من چون ارژانسی بستری شده بودم برای رایما ۲۸هفته زدم

اره من زدم ۶تا

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۵ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد