خانوما آمپول ریه چند هفته زدین ؟؟سرکلاژیا کسی زده؟

۱۰ پاسخ

بله من یکیشو دیروز زدم یکیشو امروز

امپول ریه برای چیه ؟؟

من سرکلاژم
۶تا 26 هفتگی زدم
6 تا هم 32 هفتگی

آمپول ریه چیه ؟

من سرکلاژم . ولی چون دیابت دارم .نزدن بهم .

28هفته زدم

من سرکلاژم

من بزودی میرم دکترو‌
میگم بنویسه برام

سلام من ۲۸ هفتگی زدم هر ۱۵ روز دوتا سه دورم دارم سر کلاژ نیستم

من دیشب و پریشب زدم. ۲۸ هفته سرکلاژ نیستم

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد