سلام
واکسن سرخک رو همتون زدین؟

۲۰ پاسخ

زنگ زدم بهداشت گفت اصن همچین طرحی هنوز نیومده اصفاهان

نمیزنم اصلا

فعلا نمیزنم این یکی رو

نه پیگیری نکردم

نه نزدم بهداشت چیزی نگفت

اره منم بردم زدن

اعلام کنن نمیبرم

من نمیزنم

منکه نمیزنم معلوم نی واکسن چیه

تو تبریز نمیزنن

بله امروز زدیم

سلام من امروز بردم زدم براش

فقط برای شهرای جنوبیه

ما هنوز برامون زنگ نزدن

آره
.

بلی زدم

امروز بهداشت زنگ زد دخترم خاب بود گفتم فردا میارم

نه به ما ک زنگ نزده بهداشت

کجایید مگه شیراز ک نمیزنن

آره بردم بچها رو

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی