واکسن سرخک زدین؟
بارداری.زایمان

۱۳ پاسخ

منم ۲۴واکسن ۶ماهگی زدم امروز زنگ زدن ببرم دخترمو واکسن سرخه بزنم که زدم.خدا نگهدار بچه هامون باشه

زنگ زدن از بهداشت ولى نميزنم براش به نظرم سالم تر ميمونه اينجورى من و همسرم هم زمان كرونا هيچكدوم از واكسنارو نزديم و اتفاقى هم برامون نيافتاد خداروشكر

اره
من امروز زدم

اره برا هردوتاشون زدم

مگه باید واکسن سرخک زد ب بچه من خبری ندارم برا چیه آخه گفتن آخرین واکسن ۱ سالگی هس بعد ۷ سالگی درسته؟

به ما هنوز نگفتن ولی بگن میبرم میزنم

اره منم امروز زدم گفت تب هم نداره

بله زدم

اره زدم

اره عزیزم

آره من چندروز پیش زدم

نه اینجاهنوزنمیزنن

هنوزبرای بچم نزدم چون سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان جذابم👀❤️ مامان جذابم👀❤️ ۲ سالگی