۶ پاسخ

من موندم چرا باید بزنیم مگه یکسالگی نزدن الان این چی بود اومد

امروز زدیم

سلام واسه منم پیامش اومد امروز بردمش واکسن زد

تازه ب منم زنگ زدن از بهداشت گفتن دختراتو بیار واکسن بزنیم ترسیدم ببرم مال چیه این

عزیزم از امروز شروع میشه
منم طرفای ۱۱اینا میبرم که بزنه

سلام، به شما زنگ زدن ؟
من فقط اطلاعیه رو دیدم
البته من ماهشهرم

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی