آره عزیزم حتما بزن
اره واجبه چون وگرنه مادر کزاز رحمی میگیره و بچه هم کزاز جنینی.خیلی خطرناکه.برو مرکز بهداشت منطقه خودتون و بگو نمیدونی کی زدی.کد ملی شمارو میزنن بهت میگن آخرین بار کی زدی.:ودتر برو چون باید تا قبل ۳۵ سا ۳۶ هفته بزنی چون باید حداقل دو هفته تا زایمان فاصله باشه وگرنه خطرناکه
مهم نیست کی زدی دکتر من گفت دوسالم گذشته باشه بهتره که بزنی، واکسن کزازو اخرین بار تو ۱۵ سالگی میزنن تو مدرسه.بعد اون موقع ازدواج میزنن اگه ده سال ازش گذشته باشه،اگه نه نمیزنن. به هر حال برو بزن موقع زایمان اگه محیط آلوده باشه هم خودت هم بچه مبتلا میشید
تو سیستم بهداشت ثبت شده ک اخرین بار کی زدین اگه ده سال گذشته حتما بزن
من چون ۴ سال پیش ازدواج کردم موقع ازدواجم زدن برام گقتن دیگ نیازی نیست
ی تو دبیرستان میزنن ی قبل ازدواج اونم جدیدا
زودتر اقدام کن هفته ۲۷ و ۲۸ بهتر بود میزدی اگر نزدی.
برو بهداشت برات میزنن
بله عزیزم از عفونت موقع جراحی جلوگیری میکنه
احتمالا تو مدرسه زدین چون هم سنیم
منم تو مدرسه زدم گفت 25 سال باید بزنم
برای احتیاط برو بزن خیالت راحت میشه
این همه اصرار میکنن دکترا حتما یه چیزی هست
برین بهداشت اگه نزده باشین براتون میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.