۱۲ پاسخ

بله عزیزم من کمی تکون هاش حس می کنم

من شکم دومم جفتمم قدامی امروز فهمیدم دوتا لگد زد بعد اون هر صبح میبینم خودشو سفت میکنه

من شکم اول هستم و شکم ندارم هنوز اره حسش میکنم وقتی دراز میکشم

منم هنوز خبری نیست

هنوزززم حس نمیکنم 😊🥴✋

من فقط صبحا از خواب ک بیدار میشم دست میزنم مشخص میشه

منم چند روزی به صورت نبض حس میکنم

من حس میکنم تکوناشو😁😍

من فقد انقباضات بچه رو حس میکنم . سر اولی اصلا درد نداشتم ولی واسه این خیلی زیر دلم تیر میکشه

من شکم اولم انگار ن انگار باردارم شکم دارما ولی حس بارداری ندارم همش نگرانم میگم‌چرا ی کاری نمیکنه بفهمم😂

من تو پهلوم کشیدگی حس میکنم

من شکم اولم نه هنوز 😅

سوال های مرتبط