خود بلدرچین چجوری درست میکنین برای بچه ها؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من ازین بسته بندی آماده میخرم رون و سینه هاشو جدا میکنم هر بار یدونه سینه و رون رو با کره و پیاز و ادویه تفت میدم آب میریزم وسط پخت هم دو قاشق دال عدس خیس خورده میریزنم میذارم خوب جا بیفته ،گاهی ام با هویج و سیب زمینی و جعفری میذارم بپزه

داخل شیشه بذار که عصارش هم بخوره

من ابگوشتش میکنم

من اول میشورم بعد تمامش رو اغشته به زردچوبه. کاری و ادویه میکنم داخل شکمش هم زعفرون میریزم و پیاز خورد میکنم با کشمش شکماشون پر میکنم بعد سرخ میکنم میزارم کنار براشون سس درست میکنم با پیاز و رب و ادویه جات و بلدرچینا رو توش میچینم و درش میبندم و از زعفرون داخل سس هم میریزم بعد درش میبندم میزارم با بخار و سس بپزه بعد در کنارش برنج دم میدم
رب انار هم اگه داری خوبه بزنی من داخل سس سیب زمینی نگینی هم میندازم بپزه همرراهش

میزارم آهسته همراه پیاز و ۱ حبه سیر سرخ بشه،بعد آب میریزم تا پخته شه ،اگه دوس داشتی یگم گوجه رنده شده اگه نه باهمون زردچوبه و آدویه بزار سرخ بشه بعد کمی آب بریز تا مغز پخت شه ،دختر من قبلا آب گوشت رو دوس داشت می‌خورد اما الان میزارم آبش خشک شه و فقط گوشت بمونه

تودیگ میپزم باآب وهویج وسیب زمینی وفلفل دلمه ای وادویه لازم.وقتی هم پخت گوشت روازاستخوان جدامیکنم وخوردمیکنم .چون استخون ریزداره

یه بار اومدم درست کنم قیافشو دیدم نتونستم 😐

من در هفته سه بار درست میکنم امروزم سوپ بلدرچین دارم برا بچها
یه تیکه گوشتش با پیاز خووووووب تفت میدم پیاز رنده درشت بزن تو زودپز بعد گوشتو بنداز روغن بریز با شعله کم قشنگگگگ تفت بده بعد سرخ شدن زردجوبه نمک ادویه بزن
یه مشت نخود ابگوشتی بریز یه سیب زمینی پوست کن چهارتیکه کن بنداز یه لیمو خشکم اگ تلخ نیستن سوراخ کن بنداز ابگیری کن سر زود پزو ببند تا بپز وقتی پختن
گوشت و نخود و سیبو باهم جدا گونه له کن بریز تو اب سوپ نون تلیت کن بده بخوره هم مقوی هس هم خوشمزه

داخل شیشه میپزم میدم میخوره

تا حالا ندادم بهش

سوال های مرتبط